“We kijken terug op een succesvol event en kregen goede feedback!”

Miranda Beuk, Miranda Beuk Events

Context

Noordwijk Marketing zet zich in voor een leefbare, succesvolle en inspirerende gemeente voor toeristen, zakelijke bezoekers, bewoners en bedrijven. Sinds 2020 beschikt Noordwijk over het predikaat “heilzame badplaats” en is het daarmee een zogenaamde “health destination”.

Uitvoer

Samen met Miranda Beuk Events en het team van Noordwijk Marketing, ontwikkelden wij een avondprogramma voor partners, waarin het nieuw verworven predikaat van “heilzame badplaats” centraal stond. Er werden best practises gedeeld, ik interviewde de directeur van Noordwijk Marketing en ging aan tafel in gesprek met o.a. hoteliers, health professionals, de burgemeester van Noordwijk en de directeur van het Nederlands Bureau voor Congressen en Toerisme [NBTC] over de vraag hoe ondernemers zo concreet en waardevol mogelijk invulling konden geven aan het predikaat. Ook vond de uitreiking plaats van de Noordwijk Promotie Prijs. In een uur tijd werd het publiek kort en krachtig bijgepraat en tijdens de borrel bleek hoeveel mensen geïnspireerd waren om verder vorm te geven aan het het predikaat van “heilzame badplaats”.