ROBERT DAVERSCHOT

Dagvoorzitter. Gespreksleider. Sidekick.

Op het podium interviewde Robert ministers, vakexperts en topondernemers. Hij interviewde zelfs Zijne Heiligheid de Dalai Lama. Maar altijd betrekt hij het publiek. Robert’s idee dat “een event zo goed is als haar publiek”, maakt dat hij altijd een manier vindt om deelnemers te laten bijdragen. Om juist ook hun ervaring te horen. Hun perspectief.

Robert werkt voor

Wat klanten zeggen

Erik Swelheim | CFO bij KLM:
“Robert Daverschot faciliteerde de jaarlijkse KLM Controllers Dag en droeg echt bij aan een verbeterde interactie met het publiek. Daarnaast is Robert een ervaren gespreksleider, zeer bedreven in het interviewen van mensen”.
Fritha Knudsen | Executive Producer & Creative Director:
“Ik heb het genoegen gehad om met Robert te werken tijdens Fresh 2014 in Kopenhagen. Zijn scherpe analyse, gespreksleiding en charmante manier van interactie creëren met het panel en publiek, ontstak een vlotte en waardevolle discussie en gaf waardevolle inzichten!”
Elly van Wenum | CDA bestuurder bij Gemeente Dordrecht:
“Robert, wat deed je die lastige gesprekken weer goed. Het lukte om ondanks het zware thema mensen zich ontspannen te laten voelen en in een echt prettige sfeer in gesprek te gaan.”
Hans Poortvliet | Bestuurder bij HotelloTOP:
“Thanks voor jouw optreden tijdens HotelloTOP; je doet dit echt fantastisch! En daar meen ik elk woord van! Duidelijk, humor, stijlvol en met respect voor alle aanwezigen en hun inbreng: he-le-maal goed!”
Elise de Haan | Communicatie adviseur bij KPN:
“Onze Sidekick Robert heeft een topprestatie geleverd! Erg goed concept, dit ondersteunt de spreker optimaal op een luchtige humorvolle manier.”
Rob Oudkerk | President bij De Transformatiefabriek:
“In mijn ervaring als debatleider op het huisartsencongres in Maastricht bleek Robert een waardevolle toevoeging voor de dynamiek en het enthousiasme in de zaal. Van harte aanbevolen!”
Michel Kolenbrander | Concept Developer bij Born2Brand:
Graag wil ik Robert aanbevelen vanwege zijn enorme integriteit, prettige persoonlijkheid, vakbekwaamheid, enthousiasme en creativiteit. Wat is het toch heerlijk om zaken te doen met mensen die zo hun eigen specialisme hebben!
Dave Sharp | Reporter bij BBC News:
Met plezier heb ik met Robert samengewerkt tijdens de European Meeting and Events Conference in 2015 in Krakau. Zijn ondersteuning was super. Ik kan niet wachten om weer met Robert samen te werken!

Robert werkt samen met

SENDSTEPS

Sendsteps is een tool voor publieksinteractie waarbij deelnemers hun smartphone gebruiken om te reageren. Zij kunnen stemmen op meerkeuze vragen, maar zo kan men ook open reacties insturen, zoals vragen aan de spreker. Sendsteps is een PowerPoint toepassing en dat betekent dat de feedback van het publiek live kan worden weergegeven op de PowerPoint slide!

Cases

Gemeente Amsterdam:
Voor de Gemeente Amsterdam leidde Robert een bijeenkomst voor 200 politieagenten en gemeentelijke handhavers. Er werd besproken hoe de samenwerking tussen beide groepen kon worden verbeterd. Robert interviewde de Burgemeester van Amsterdam en de Hoofdcommissaris van Politie. Er volgde een waardevolle discussie waarin Robert bijdroeg aan een sfeer waarin iedereen zijn reactie durfde te geven. De uitkomsten hielpen de Gemeente Amsterdam om beide teams verder op één lijn te krijgen en om hun service richting de bewoners te verbeteren.

KLM:
Het thema van de jaarlijkse KLM Controllers Dag was “Maak het Verschil”. Met een relatief bescheiden publiek, slaagde Robert erin [mede met hulp van Sendsteps technologie], om de bijeenkomst een impuls te geven. Veel van de digitale input betroffen inhoudelijke vragen aan gastsprekers en sprekers vanuit de eigen organisatie. Met zijn vaardigheden in gespreksleiding, was Robert in staat om de bijeenkomst van een betrokken publiek naar een hoger niveau te trekken!

CNV:
De CNV, één van Nederland’s grotere vakbonden, organiseerde een bijeenkomst voor haar sector “Gezondheid en Welzijn”. Het dagelijks bestuur ging met haar leden in gesprek over de uitdaging van het aantrekken van een jonger publiek. Gedurende de bijeenkomst hielp Robert om een duidelijker zicht te krijgen op de vakbond haar unique selling points. Met goede uitkomsten en de uitgesproken commitment van haar leden, was de CNV in staat om haar beleid verder af te stemmen en beslissingen te maken over slimme volgende stappen.